lördag 23 mars 2013

" Ingen växer utan möten "

Det är viktigt med näring! Det är viktigt att ha "sunda relationer" runt sig.. att få ge och ta emot kärlek. Tror verkligen att det är så! att vi är varandras broar till hopp vissa dagar.. Att kunna sända den där tanken till en vän - när du ändå tänker den. sprida kärlek. För mig är det näring med relationer. De kan göra en dag! Vänner kan tala positiva sanningar till mitt liv som jag behöver höra. Som du L i dagarna, som ska bli läkare.. det är stort. som är duktig på att förklara hur allt hänger ihop! så vi andra förstår.. Det är ett stöd. En gåva. Människor är både mina medvindar och motpoler :) det är gött med dem båda! Det är inte alltid bra att folk bara håller med! Det utmanar att inte bara få klappar i ryggen.. Och vi är varandras förebilder på olika områden! till dej Maff! min modiga äventyrare.. aldrig är du stilla. Ena dagen barcelona.. sen chile, Argentina. Modig är du! Du blir aldrig " nöjd ". Det sporrar mig! Ingen växer utan möten... läste jag en gång. Tänk om vi kunde tänka så i respekt inför andra människor. Vad kan jag lära mig av detta?! Vad ger jag och vad ger hon/han.. möten :) Det gillar jag! Det har lärt mig mycket! våga se de du möter imorgon som en " mästare" på sitt område. Vi har fortfarande mycket att lära av varann! om vi är öppna för förändring, är nyfikna på livet och vågar fråga! Ingen växer utan möten! fortsätt vara nyfiken och låta dej förvånas.. idag är en ny dag för positiv förändring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar