måndag 5 maj 2014

Being you!

 Sista månaderna nu har jag upptäckt att när jag faktiskt använder det jag har. Den jag är, så lossnar mycket kreativ energi och jag får vara till glädje genom min person. Jag får möjligheten att använda min kunskap. Det är roligt! Det ger energi och det styrker även andra. Jag har blivit lite förvånad att det jag har " faktiskt räck till"
När jag prövat. Jag ser mig själv sätta som " rätt nycklar" i rätt situationer och det öppnas nya dörrar. Jag har verkligen inte haft långtråkigt! Jag har haft förmånen att både ha mina vanliga dagar när jag känner mig trygg på jobbet. Men sen har jag också vågat "att mer kliva ut" i nya förfrågningar..På det jag inte kan veta om jag är bra på, vilka msk jag kommer möta .. Hur det kommer landa etc. Men. Det har gått bra. :) det är glädje. Jag får växa, utmana mig. Använd det du har! Jag vill verkligen uppmuntra dig till det idag.. Vänta inte. Det du kan kan du få dela med dig av! Det kan få berika andras liv. Jag vill mindre av jantelag! Mer av fria goa människor som delar med sig! Så börja imorgon med något du inte trodde du kunde.. Sätt en ny nyckel i låset och vrid om. Och gå med god energi och där du vill vara.. glädje och inspiration i dina framtidsplaner! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar